Örebro

Sent omsider bestämde vi oss för att åka till Örebro på hemvägen. Om inte annat bara för att heja

Men hur det nu var så lockade han oss att stanna och gå med på stan och festa.

Och festa gjorde vi och träffade många bekanta.

Jag ringde Lotta som vi inte träffat sedan 90-talet och hon dök upp. Så kul att ses

Vi bara fortsatte där vi avslutade sist som den naturligaste sak i världen

Hela stan var full med folk. Vilket drag. Allsång och dans på borden

Nattbussen hem. Och sen försök till sömn på en bäddsoffa som gjorde att jag vid 4 bestämde mig för att ta den bortresta dotterns säng.

Eftersom Lars-Erik blivit förkyld och sängen var obekväm bestämde vi oss för att lämna den trevliga staden Örebro till dess öde

På hemvägen tog vi vägen runt Eskilstuna och överraskade Öivind

Inatt ska det bli skönt att sova i egen binge efter en knapp vecka på resande fot.

Tack Elly, Björn, Kerstin, Olle, Frank, Christina, Irene, Arne J, Lars-Erik och Öivind för att vi fått så många glada skratt.

Hälsar Marianne och Arne

4 reaktioner på ”Örebro

  1. Funderade just när jag såg att ni var i Örebro om ni skulle ta vägen över E-Tuna . Så synd att jag inte var hemma utan här i Torre. Vi kunde ju haft en spontan kräftskiva😊 Iofs så behöver man ju förvarnas då så kräftorna hunnit tina.
    Hemkommen från Mercadona i värmen. Blev ett stopp på Bar Carlos.
    Kram/A-K

    Gilla

Lämna en kommentar